Etkinliklerimiz

TÜRKÇE 

Öğrencilerimizin Türkçe derslerinde elde ettikleri kazanımları pekiştirmek, dil becerilerini geliştirmek ve sergilemek amacıyla yarışmalar, şiir dinletileri, paneller, yazarlarla söyleşiler, öykü yarışmaları, Türkçe tiyatro çalışmaları düzenlenmektedir. 

Yazar Söyleşileri 

İnsan kısacık yaşamında dünyayı, yaşamı, insanı anlamaya çalışır. Bunun için düşünür, sorgular çünkü bilir ki sorgulanmayan yaşam yaşanmaya değer değildir. Türkçe Zümresi olarak öğrencilerin okudukları kitaplarla buluşarak bambaşka bir dünyaya yolculuk yapmalarını; her sınıf seviyesinde öğrencileri yazarlarla -bazen söyleşi bazen de atölye ortamında- buluşturarak onların bir kitabı çok yönlü incelemelerini sağlamak, dünyaya bakışlarını geliştirmek amaçlanmaktadır. 

Seçmeli Dersler 

Türkçedrama dersinde öğrencilerin kendilerini oyun, drama ve tiyatro yoluyla ifade ederek sosyalleşmelerini ve yeteneklerini geliştirmelerini sağlamak temel amaçtır.  Öğrenciler; her hafta düzenli olarak aldıkları eğitimle bedenlerini ve seslerini kullanarak becerilerini geliştirmektedirler. Rol yapmaya, jest ve mimiklerini kullanmaya, yaratıcılıklarını geliştirmeye, doğaçlama yapmaya, doğru ve etkili bir şekilde konuşmaya yönelik çalışmalar yapmaktadırlar. 

Aynı zamanda her yıl yenilenen kadrosuyla bu derste yerli ya da yabancı bir eser sahnelenmektedir. Bu çalışmalar öğrencilerimize; takım çalışması, yazar ve eseri hakkında bilgi sahibi olma ve sahnede kendilerini ifade edebilme olanağı sağlamaktadır. Öğrencilerimiz Aziz Nesin, Turgut Özakman, Moliere gibi hem Türk edebiyatından hem dünya edebiyatından önemli eserleri sahneye taşımaktadırlar. 

Ayrıca öğrencilerimizi nitelikli tiyatro oyunlarıyla da buluşturmaktayız. 

Yazmak, bireyin kendini keşfetmesi ve öğrenmesi için bir araçtır. Yazarlık ve Yazma Becerileri seçmeli dersi; öğrencilerin hayal güçlerinden yararlanarak herkesten farklı düşünceler ortaya koymaları, özgürlüğü yakalayabilmeleri, cesaretle yazmalarını hedefleyen nitelikte planlanmaktadır. Bu süreçte öğrenciler yazarlarla, çevirmenlerle, eleştirmenlerle atölye çalışmaları yürütmektedirler. 

Hayalperest Atölyeler 

Hayal! Yokluk ve varlık sınırındaki gizemli bir dünya. Bu gizemli dünyada gerçek ve hayal iç içe. Sayfalar, sözcükler, görseller ve sayısız fikirler… Anı yaşamak ve geleceğe iz bırakmak için başlattık atölyelerimizi. Belirlenen farklı temalar doğrultusunda gerçekleşen “Hayalperest Atölyelerde amacımız, her öğrencinin bu çalışmaya 8. sınıf sonuna kadar en az bir kere katılımını sağlamaktır. 

Öykü Günü 

ODTÜ Geliştirme Vakfı İzmir Okulları olarak “Öykü var oldukça dünya döner!” ve “Uzakları yakın eder öyküler!” sloganlarıyla çıktık yola. Yüreğimizden ve zihnimizden geçenleri kağıda dökerken hayallerimizi yükledik sözcüklere. Tüm seviyelerde heyecanla sarılıyoruz kalemlerimize. 14 Şubat "Dünya Öykü Günü" nde bir araya geliyoruz. Değerli öykücülerimiz ve bize yol gösteren ustalarımız oluyor aynı zamanda. 

Şiir Dinletisi 

Şiir; Aşık Veysellerin, Nazım Hikmetlerin, Necip Fazılların, Fuzulilerin, Yunus Emrelerin daha nice nice ozanların sesidir. Şiir; bir milletin türküsüdür, kalp atışlarıdır... Şiir; duygularımız, düşlerimiz, heyecanımızdır... Türk ve dünya edebiyatında yer edinmiş şairlerin dizeleri öğretmen ve öğrencilerin birlikte katıldığı şiir dinletisinde paylaşılmaktadır. 

Yayınlarımız 

Yazma çalışmalarında süreç yaklaşımı benimsenmektedir. Öğrencilerimize eleştirel bakış açısı kazandırmak ve onların yaratıcı düşünme becerilerini geliştirmek amacıyla çalışmalar yapılmaktadır. Öğrencilerimizin yazdığı yazılar, tüm ODTÜ Okullarının hazırladığı Birikim ve İzmir ODTÜ Okulunun hazırladığı İz dergisinde paylaşılarak geniş kitlelere ulaşması sağlanmaktadır. 

Geziler 

Okumak, özgürlüğe açılan bir kapıdır. Düşünmek, sorgulamak, düş kurmak yolunda atılan en büyük adım kitaplarla buluşmaktır. Bu nedenle öğrencilerimizin, kitap fuarlarına katılımları sağlanmakta, kitabevlerine geziler düzenlenmektedir. Ayrıca öğrencilerimizin okul kütüphanemizi etkin bir şekilde kullanmalarını sağlamak amacıyla kütüphanede okuma ve kitap paylaşım saatleri düzenlenmektedir. 

Törenler 

Bireysel gelişim özelliklerinin önemsendiği ve kendilerini gerçekleştirme fırsatlarının yaratıldığı ortamlarda, Atatürkçü düşünceyi özümsemiş, çağdaş yaşamın gerektirdiği bilgi, beceri ve değerlerle donatılmış bireyler yetiştirmeyi amaç edinen okulumuzda; milli duyguları ön planda tutmak ve toplumsal değerlerimiz konusunda daha çok farkındalık yaratmak amacıyla öğrencilerimiz "Belirli Gün ve Haftalar"da gerçekleştirilen kutlama programlarında etkin bir şekilde görev almaktadırlar. 

 

 

İNGİLİZCE

JMUN (Junior Model United Nations)

Birleşmiş Milletler modelini gerçek ortamda yakından tanıma ve anlama fırsatı bulan 7 ve 8. sınıf öğrencilerimiz; İngilizceyi etkin kullanma, fikirlerini hem bireysel hem de takım olarak ifade edebilme imkanı bulabilmektedirler. Sene içerisinde yapılan mini konferanslar sayesinde konulara buldukları çözümleri birbirlerine aktarırken dinleme, anlama, eleştirel düşünme ve toplum içinde kendilerini ifade etme olanağını elde ederler.

Çeşitli organizasyonlarda okulumuzu temsil eden öğrencilerimiz, BM'nin farklı komitelerinde farklı ülkeleri temsil ederek dünya gündemindeki sorunların ele alındığı komite çalışmalarına etkin bir şekilde katılım gösterir, bu sorunların çözümünü hedefleyen BM kararlarının hazırlanmasına da katkı sağlarlar. Konferansta alınan kararların hazırlanması, bu süreçte yaşanan tüm lobi faaliyetleri ve tartışmaların İngilizce yapılması öğrencilerimizin uluslararası bir platformda akademik birikimlerini kullanmaları açısından da önem taşımaktadır.

İNGİLİZCE DRAMA

Öğrencilerimiz ile sürdürülen drama çalışmaları sırasında öğrencilerimiz, oyunculuk yeteneklerini sergilerken aynı zamanda İngilizce dil becerilerini de geliştirirler. Öğrendikleri İngilizceyi kalıcı hale getirirken yeni kavramlar ve kelimeler öğrenerek, özgüvenleri gelişmiş bir şekilde kendilerini toplum önünde rahatça ifade edebilme şansı bulurlar.

Öğrencilerimizin katıldığı bu organizasyonlar, yabancı dil pratiği ve uluslararası ilişkileri anlama açısından yararlı olduğu kadar farklı ülkelerden gelen yaşıtlarıyla iletişimde bulunmaları ve özgüvenlerinin güçlenmesi yönlerinden de olumlu sonuçlar vermektedir.

TSL KOMPOZİSYON YARIŞMASI

TSL (Trust for Sustainable Living) Organizasyonu tarafından her yıl farklı temalarda düzenlenen kompozisyon yazma yarışmasına öğrencilerimizin sürdürülebilir yaşam konusunda fikirlerini İngilizce yazı dil becerilerini kullanarak farkındalık yaratmak hedeflenmektedir.

SPELLING BEE

Spelling Bee yarışmadaki amaç öğrencilerin seviyelerine göre önceden kazanımlarımız içerisinde yer alan kelimeler içerisinden kendilerine sorulan kelimeleri verilen süre içerisinde tüm harfleriyle sıralı ve eksiksiz olarak İngilizce hecelemeleridir. Bu yarışma kapsamında öğrencilerin İngilizce kelime bilgisi farkındalığının artması amaçlanmaktadır.

ULUSLARARASI GÜNLERİN KUTLANMASI

Okulumuz öğretim programının en önemli unsurlarından biri olan “Küresel Vatandaşlık” eğitimi kapsamında, uluslararası öneme sahip günler, öğrencilerimizin küresel meselelere dair farkındalığını artırmak adına çeşitli etkinliklerle kutlanmaktadır.

  • 24 Ekim United Nations Day (Birleşmiş Milletler Günü)
  • 8 Mart Dünya Kadınlar Günü


MATEMATİK 
 
Dünya Matematik Günü (International Day of Mathematics) 

UNESCO tarafından onaylanan “14 Mart Dünya Matematik Günü”ne dikkat çekmek ve matematik dersine karşı karşı olumlu tutum geliştirmek amacıyla etkinlikler düzenlenmektedir. Her yıl 14 Mart'ta, belirlenen yeni tema doğrultusunda tüm ülkelerde yapılan etkinlikler web sitesi üzerinden paylaşılmakta ve yarışmalar düzenlenmektedir. 

International Day of Mathematics (idm314.org) 

Alzheimer Günü 

21 Eylül “Dünya Alzheimer Günü” olarak bilinir.  Yapılan araştırmalara göre zeka oyunları oynamak ve beyin jimnastiğine önem vermek, alzheimer riskini düşürüyor. Bu anlamda alzheimer hastalığına dikkat çekmek amacı ile akıl oyunları kulüp öğrencilerimiz ile huzurevi ziyaretleri gerçekleştirilmektedir. 

Math Planet 

2014-2015 eğitim öğretim yılından itibaren her yıl düzenlenmekte olan “Math Planet”, öğrencilerimizin farklı düşünme becerilerini geliştirebilecekleri bir matematik platformudur. Öğrencilerimiz, düzenli olarak paylaşılan haftanın sorularını doğru yanıtlayarak Math Planet’te ilerleyip ‘’Star of Maths’’, ’King of Maths’’ ve ’ProSolver of Math’’ ünvanlarını elde edip sürpriz hediyeler kazanmaktadır. 

Ulusal ve Uluslararası Yarışmalar 

Öğrencilerin var olan matematiksel becerilerinin geliştirilmesi ve üst düzey düşünme becerilerinin desteklenmesi amacıyla ulusal ve uluslararası düzenlenen yarışmalara katılım sağlanmaktadır. 

Gauss Contest 

Kanada Waterloo Üniversitesi tarafındanhazırlanıp tüm dünyada uygulanan, İngilizce sorulan matematik sorularından oluşan “Gauss Contest”, öğrencilerin problem çözme becerilerini geliştirmeye olanak sağlamaktadır. 60 dakikalık yazılı bir sınav olan Gauss Contest, 25 çoktan seçmeli sorudan oluşup A, B ve C kategorilerine göre üç farklı zorluk seviyesinden oluşmaktadır. 

Eğitim öğretim yılı başında 7.sınıf öğrencilerimizden belirlenen bir grup ile yıl boyunca yapılan okul sonrası çalışmalarla sınava hazırlık yapılmaktadır. 

Caribou Matematik Yarışması 

Caribou Matematik Yarışması öğrencilerin severek matematik yapmalarını ve problem çözmeye yönelik keyifli vakit geçirmelerini amaçlayan, Kanada merkezli bir organizasyondur. Uluslararası Caribou Matematik Yarışması dünya çapında online olarak düzenlenen bir matematik yarışmasıdır. 

Kanguru Matematik Yarışması 

Uluslararası Kanguru Matematik Yarışması, 1991’den bu yana, Fransa merkezli "Association Kangourou Sans Frontieres" Derneğine bağlı olarak, 90’a yakın ülkede 7 milyondan fazla öğrencinin katılımıyla uygulanmaktadır. 

 

Bilge Kunduz Uluslararası Enformatik ve Bilgi-İşlemsel Düşünme Etkinliği 

Bilge Kunduz Uluslararası Enformatik ve Bilgi İşlemsel Düşünme Etkinliği, bilgisayar bilimini ve bilgi işlemsel düşünmeyi her yaştan öğrenciye öğretmek amacı ile oluşturulmuş, bu konudaki farkındalıkları artırırken eğlendirmeyi de önemseyen uluslararası bir etkinliktir. Çoktan seçmeli ve çevrim içi düzenlenen sınavda, çözülmesi gereken 15 görev bulunmaktadır. Kolay, orta ve zor olmak üzere üç farklı zorluk derecesinde ve her bir zorluk derecesinde beş soru olmak üzere görevler sunulmaktadır. Görevleri başarıyla tamamladıkça, görevlerin zorluk derecesi değişerek ekrana gelmektedir. Etkinlik süresince öğrencilerin, 15 soruyu 45 dakika içinde yanıtlamaları beklenmektedir. 

MATBEG 

Etkin geri bildirim verilerek becerilerin geliştirilmesini amaçlayan ve açık uçlu sorular yöneltilerek uygulanan MATBEG, öğrencilerin kafasında yer etmiş olan “matematiğin zor ve sıkıcı” olduğu yönündeki fikirlerini değiştirmeyi amaçlamaktadır. Eğitim öğretim yılı başında 6. sınıf öğrencilerimizden belirlenen bir grup ile uygulama zamanına kadar yapılan çalışmalarla uygulamaya hazırlık yapılmaktadır. 

Zeka Oyunları Şampiyonası 

Türkiye Zeka Vakfı tarafından düzenlenen, öğrencilerin düşünme, karar verme ve problem çözme becerilerini geliştirmek, yardımlaşma ve takım çalışması becerilerini artırmak amacıyla uygulanan Türkiye Okullar Arası Zeka Oyunları Yarışması, öğrencilerintakım olarak katıldıkları zeka ve akıl oyunlarından oluşur. Şampiyona “İl Finalleri”, “Bölge Finalleri” ve “Türkiye Finali” olmak üzere üç aşamada gerçekleştirilmektedir. Şampiyonaya, 5, 6, 7 ve 8. sınıf öğrencilerimizden gönüllü olan öğrenciler katılır. İl finallerinde belirlenen okul takımlarıyla sonraki aşamalara hazırlık için okul sonrası çalışmalar yapılmaktadır. 

Crypto Math 

Her yıl, yılda iki defa düzenlenen “Crypto Math Şifrelerle Matematik Yarışması”, ana karakterleri Senem ve Berke olan iki maceraperestin heyecan dolu hikayelerini konu alıyor. İlk bölümü pilot bölüm, sonraki 6 bölümü puan kazanılan ve puan kazanılmayan final bölümünden oluşmaktadır. 8 bölümlük sezonlarda takımlar, 7 hafta boyunca topladığı puanlarla birbirleriyle yarışıyor. Her bölümün sonunda yer alan ve kahramanlarımızın yaşadıkları bir çıkmazdan kurtulmaları için gereken kriptoları yazarak puanlar toplanıyor. Hem hızlı hem de tek cevap verme hakkı olduğu için doğru cevap vermenin önemli olduğu bu yarışmada sezon sonunda şampiyon takımlar belirleniyor. 

 

 

SOSYAL BİLİMLER  
 
18 Mart Çanakkale ve Şehitleri Anma Günü 

Tarihimizin en büyük trajedisini, en hüzünlü savaş hikayesini, en görkemli zaferini ve bu zaferin yarattığı benzersiz destanını yaşamak ve öğrencilerimize yaşatmak amacıyla   Türkçe , görsel sanatlar ve müzik zümreleriyle iş birliği içinde bir tören düzenlenir. O hafta boyunca farkındalığı sağlamak ve farklı yönleriyle günün anlam ve önemini vurgulamak için sınıf içi ve sınıf dışı farklı etkinlikler düzenlenir. 

 
Kültür ve MirasÇalışmaları 

5.sınıf öğrencilerimiz sosyal bilgiler dersi kapsamında "Kültür ve Miras" öğrenme alanında İpek Arman'ın "Midas'ın Geveze Berberi" adlı kitabını okuyarak, kitabın yazarıyla buluşup atölye çalışması gerçekleştirirler. Aynı zamanda antropolog olan yazar, özellikle Frigler başta olmak üzere ilkçağ Anadolu uygarlıklarıyla ilgili görsellerden yararlanarak bilgiler verip kitabın kahramanları ve olaya yaklaşımları adına tartışarak keyifli bir öğrenme ortamı gerçekleştirir. 

 
Müze Gezileri 

Yıl boyunca yapılacak geziler, her seviyede öğretim yılı başında planlanmaktadır. Düzenlenen geziler, öğrencilerin öğrenim yaşantılarında kalıcı anılar bırakmakta, çevrelerine ve ülkelerine karşı farkındalıklarının artmasına katkı sağlamaktadır. 

 
Sosyal bilgiler dersi kapsamında; 5, 6, 7 ve 8. sınıflarda müfredata uygun olan bir konuda sınıf gezileri yapılmaktadır. Öğrencilerimizin derste işlenen bir konuyu gittikleri mekanda uygulama yaparak ve yaşayarak öğrenmeleri sağlanmaktadır. Yapılan bu gezilerden elde edilen çalışmalar ve etkinlikler daha sonra ders materyali olarak kullanılmaktadır. 

 

Uzman Konuklarla Söyleşiler ve Etkinlikler 

Tüm seviyelerde belirli gün ve haftalar etkinlikleri kapsamında uzman konuklarla söyleşiler , tiyatro gösterimleri gibi çalışmalar planlanmaktadır. Bu çalışmaların, öğrencilerimizin eğitsel, sosyal ve kültürel gelişimlerine katkı sağlamasına özen gösterilmektedir. 

 

Etik Haftası 

Din kültürü ve ahlak bilgisi dersleri kapsamında evrensel etik değerlerle ilgili sınıf içi ve dışı öğrenci çalışmaları yapılır. Çeşitli etkinliklerle konuya ilişkin farkındalığın artması sağlanır.  

Engeller Haftası 

“3 Aralık Engelliler” haftası çerçevesinde din kültürü ve  ahlak bilgisi  dersleri kapsamında farkındalık yaratmak adına günün anlam ve önemi sınıf içi çalışmalarla desteklenir. 

 


FEN BİLİMLERİ 

EKO - OKULLAR PROGRAMI NEDİR? 

     Eko - Okullar Programı ilköğretim okullarında çevre bilinci, çevre yönetimi ve sürdürülebilir kalkınma eğitimi vermek için uygulanan bir programdır. Katılımcı yaklaşımıyla okullardaki öğrenciler hem çevresel konularda bilgi edinirler, hem de ailelerini, yerel yönetimleri ve sivil toplum kuruluşlarını (STK) çevresel konularda bilinçlendirmede etkin rol alırlar.   

     Okulumuz, Foundation for Enviromental Education in Europe (Avrupa Çevre Eğitim Vakfını) temsilen, Foundation for Enviromental Education in Turkey (Türkiye Çevre Eğitim Vakfı) koordinatörlüğünde yürütülen "Eco - Schools" (Çocuklarda Çevre Uyumu) Projesinin üyesidir. Eco - Okullar uluslararası bir projedir ve Avrupa' da bu projeye kayıtlı pek çok okul bulunmaktadır. 

HEM BİR PROGRAM HEM BİR ÖDÜL PLANI 

     Eko - Okullar Programı, okullara çevre eğitimi konusunda yol gösterici bir program sunmasının yanı sıra; program dahilinde yaptıkları çalışmalarda ve verdikleri çevre eğitimiyle üstün başarı sağlamış okullara “Yeşil Bayrak” ödülü vermesi nedeni ile aynı zamanda bir ödül planı olma özelliğini de taşır. Yeşil Bayrak, uluslararası düzeyde tanınan ve saygınlığı olan, çevreye duyarlı okulu simgeleyen bir eko - etikettir. 

EKO - TİM 

      Farklı sınıflardan seçilen öğrenciler ve bir koordinatör öğretmenden oluşmaktadır. Eko - Tim, programın okuldaki yürütücüsüdür. Koordinatör öğretmen ile iş birliği yapar. Çeşitli etkinliklerde yer alarak “Eko – Okul” programı hakkında okuldaki arkadaşlarını bilinçlendirmeye çalışır. 

KONUMUZ 

        ODTÜ GV Özel İzmir Ortaokulu olarak 2023-2024 Eğitim-Öğretim yılında “Su“konusu üzerinde çalışacağız. 

 

BİLİM VE TEKNOLOJİ HAFTASI  

Her yıl mart ayının ikinci haftası “Bilim ve Teknoloji” haftası olarak kutlanır. Öğrencilerin bilime olan meraklarını ve ilgilerini artırma hedefi ile düzenlenen haftada deney gösterileri gerçekleştirilir. Stant sunumları yapılır ve atölye etkinlikleri yürütülür.  Öğrenciler bilimsel süreç becerilerini kullanarak yürüttükleri projelerini bu hafta içinde yapılan “Bilim Şenliği”nde sunarlar.  

FENBEG    

FENBEG sınavı, Fen okuryazarlığını uluslararası geniş ölçekli sınavlar (PISA,TIMSS) standartlarında ölçebilen tek uygulamadır. Fen Bilimleri dersi kazanımlarına uygun, farklı ve özgün sorularla öğrencilerin Fen okuryazarlığı düzeyini ölçmek amacı ile düzenlenir.   

FENBEG testlerinde; fiziksel olaylar, dünya ve evren, canlılar ve yaşam, madde ve doğası, çevre bilimi ve mühendislik becerileri olmak üzere 6 ana konu başlığı; bilgi, uygulama ve akıl yürütme olmak üzere 3 temel yeterlikte ele alınmıştır. Ayrıca öğrencinin sadece bilgi düzeyini değil, aynı zamanda analiz etme, problem çözme, sentez yapma, soru/hipotez/tahmin oluşturma, tasarlama/planlama, değerlendirme, sonuç çıkarma, genelleme, kanıtlama, transfer etme gibi üst düzey becerileri de ölçülmektedir.  

 

ÇEVRENİN GENÇ SÖZCÜLERİ  

Çevrenin Genç Sözcüleri (YRE) programı, uluslararası bir kuruluş olan Çevre Eğitim Vakfı (FEE) tarafından faaliyet gösteren uluslararası bir gençlik ağıdır. Orijinal ismi “Young Reporters for the Environment -YRE” olan program, 11 yaş ile 21 yaş arasındaki “Genç Sözcülerin” uluslararası boyutta sürdürdükleri bir çevre gazeteciliğidir. Okulumuzda her yıl öğrencilerimiz belirledikleri yerel sorunlarda araştırmalar yaparak, işinde uzman kişilerle görüşerek ürettikleri film, haber ve fotoğraf gibi ürünleri çeşitli medya araçlarıyla yaygınlaştırırlar. 

 

BİLİM KAHRAMANLARI BULUŞUYOR FIRST LEGO LEAGUE TURNUVASI 

Her yıl “FIRST Vakfı” tarafından belirlenen tema ele alınır. Bu tema üzerinden hazırlanan içerikte robot oyunları, robot tasarımı ve temaya yönelik projeler bulunur. Proje kapsamında bölgesel veya global bir sorun bulup o soruna özgün bir çözüm üretmek turnuvanın en önemli içerikleri arasında yer alır. Turnuvada dünya çapında yapılan “FIRST LEGO League” turnuvalarında; öğrencilere kodlama becerilerini kazandırmak, yaratıcı düşünce becerilerinin gelişimine katkıda bulunmak, özgün problemler bulup bu problemlere çözüm üretmek, bilimsel ve takım çalışması odaklı süreç ile hem eğlenmek hem de öğrenmek hedeflenir. 

KANGURU FEN BİLİMLERİ YARIŞMASI 

Uluslararası Kanguru Matematik Yarışması, 1991’den bu yana, Fransa merkezli "Association Kangourou Sans Frontieres" Derneğine bağlı olarak, 90’a yakın ülkede 7 milyondan fazla öğrencinin katılımıyla uygulanmaktadır.  

ULUSAL VE ULUSLARARASI YARIŞMALAR 

Öğrencilerin var olan fen bilimleri becerilerinin geliştirilmesi ve üst düzey düşünme becerilerinin desteklenmesi amacıyla ulusal ve uluslararası düzenlenen yarışmalara katılım sağlanmaktadır.  


 


ODTÜ GVO İZMİR OKULLARI: Güzelbahçe Yelki Mevki 2482. Sokak No:2 Güzelbahçe/İZMİR

0 850 532 1989 / info@odtugvo.k12.tr

2019 ODTÜ Gelistirme Vakfi Okullari Designed by Activate

Yukarı.