Matematik öğretim yaklaşımımız, “Her çocuk matematiği öğrenebilir” ilkesinden hareketle;
-
- Öğrencilerin bireysel farklılıkları doğrultusunda farklı öğrenme ve öğretme stratejileri sunarak kalıcı öğrenme ortamları sunan,
- Matematiksel becerilerini, gelişimlerini, problem çözme stratejilerini keşfederek matematiğe karşı olumlu tutum kazandırmayı hedefleyen,
- Matematik Laboratuvar dersleriyle soyut kavramların, somut materyal kullanarak pekiştirilmesine olanak sağlayan,
- İnteraktif etkinlikler, akılı tahta uygulamaları ve web 2.0 araçlarının derse entegre edilmesiyle matematiksel becerilerinin yanısıra bilimsel ve teknolojik yeterlilik kazandırmayı hedefleyen bir bakış açısıyla tasarlanmıştır.
Bu çalışmalarla öğrencilerimizin;
-
- Matematiksel kavramları tanıyan ve uygulayabilen,
- Akıl yürütme, tahmin etme, karşılaştırma, araştırma ve problem çözme becerileri gelişmiş,
- Matematiği kendi içinde, başka disiplinlerle ve günlük yaşamla ilişkilendirebilen,
- Matematiğe karşı olumlu tutum geliştirmiş bireyler olarak yetişmeleri hedeflenir.